UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • a może gacie albo badejki - szortów nie widziałem
  • @Jawamwojtaniewybierałem - tak jak twój jarek ludzi "gorszego"sortu
  • Epgk to papraki już sobie wyobrażam jak ta ścieżka będzie wyglądać?!
  • @pracownik spółki - No I też ze względu na skrócenie ścieżki do 333 m - to magiczna urzědasów liczba, tnie te koszty o połowę. Niedługo całe miasto bedzie powstawać z Budžetu Obywatelskieko, - drogi, ścieżki, boiska mosty, widukty, budownictwo, przemysł, kultura, sport- tylko po co w tym urzędzie tyle departamentów, jak I tak nic nie robią?, no nie robią!!!, - " a co będzie jak przyjdzie ławica" czuli kasa z Unii- jak to mawiał Daniec w swoich skeczach- uni tylko na to czekajo !!
  • Mam nadzieję że przejazdy przez jezdnię będą oddalone od skrzyżowań, i odpowiednio zabezpieczone, tak żeby rowerzyści nie wpadali z pełną prędkościa na ulicę. Rowery i ich kości są słabsze od samochodów. Eeźcie to pod uwagę.
  • @Tralala - Tak samo jak remont chodników
  • @Tralala - Przeca ludzidziska wybrały nisssna i tera wszystko już będzie, łon od ryżego jest więc wciskanie farmazonów ma we krwi tak jsk tusek "100 farmazonów na 100 dni "
  • Takie inwestycje robi się kompleksowo i logistycznie w powiązaniu z całą infrastrukturą komunikacyjną, a nie etapowo jak za komuny, a brak funduszy nie jest wytłumaczeniem.
  • Ścieżki rowerowe powinny być przy każdej ulicy, w tym tempie jak robi to Elbląg, to wątpię czy 100 lat wystarczy.
  • Takie drobne inwestycje robione latami będą kosztować nas co najmniej dziesięć razy tyle, co kompleksowa przebudowa całej ulicy od razu.
  • Autkowi już dostali s... czki, że na ścieżkę rowerową, a nie na kolejne pasma, które i tak zapchają blaszakami i problem wróci. W większych miastach eksperymenty pokazują, że - paradoksalnie - wyłączanie pasów ruchu, zmniejszanie liczby tras samochodowych sprzyja uspokojeniu ruchu. Oczywiście powinna pójść za tym sensowna polityka przestrzenna i więcej kursów komunikacji zbiorowej. Polacy - cebulacy jednak muszą wszędzie samochodem, a w rodzinie samochód musi mieć każdy. A potem: korki, za mało miejsc parkingowych, zawalone chodniki i trawniki, wszędzie ten sam syf.
  • I w calej bazentarni zrobic ogromny parking dla ludzi, którzy udają, że mają coś wspólnego z ekologią... niestety narzekania nie będą miały końca...
Reklama